Jako Specialista/ka na business procesy (ITIL) budete řídit klíčové IT procesy – incident, problem, change a konfigurace. Vaším úkolem bude vést řešení závažných incidentů, odhalovat jejich příčiny a zajišťovat hladký chod služeb. Součástí práce je také řízení porad Change Advisory Board a podpora kvality CMDB, s přímým dopadem na spokojenost našich klientů v pojišťovnictví.
Co tě čeká
- Silná orientace v ITIL procesech a best practices
- Výborné komunikační a organizační dovednosti
- Schopnost jasně komunikovat a spolupracovat v rámci ITIL procesů
- Ochota pracovat v režimu pohotovosti (7x24 standby) jako člen týmu
- Zkušenosti se spoluprací s cross-funkčními týmy při řešení incidentů (Networking)
- Schopnost pracovat v dynamickém a vysoce zátěžovém prostředí
Co potřebujeme
Praxe v oboru
3 roky a více
Odborná zkušenost
- Detailní znalost ITIL procesů a best practices, schopnost zajistit, aby incidenty byly řešeny v souladu s průmyslovými standardy
- Silné analytické a problémové dovednosti pro identifikaci příčin incidentů a návrh efektivních řešení
- Schopnost efektivně pracovat jako člen on-call týmu poskytujícího podporu 24/7
- Výborné komunikační dovednosti pro zajištění koordinace mezi technickými týmy, managementem a stakeholdery během incidentů
- Schopnost zvládat práci ve stresujícím prostředí a efektivně řídit svůj čas
- Aktivní přístup k vylepšování stávajících procesů
Jazykové požadavky
- Čeština, Angličtina (slovem i písmem)
Co můžeme nabídnout
- Dlouhodobá spolupráce a individuální přístup
- IT kurzy a kurzy osobního rozvoje se slevami
- Možnost využití našeho Hubu pro práci
- Možnost výhodného zapůjčení kancelářské techniky
- Zázemí velké firmy s duší startupu