Naším klientem je mezinárodní holdingová společnost působící v oblasti finančního poradenství. Jejími nejvyýznamnějšími produkty jsou např. hypotéky, investice, či pojištění. Pozice je vhodná pro mediorního nebo seniorního kandidáta (klient je otevřen oběma možnostem), ideálně se zkušeností v oblasti financí (není must). Pozice spadá do interního controlling týmu, klient nabízí flexibilní pracovní dobu a možnost spolupráce na HPP nebo IČO (dlouhodobý kontrakt).

Co tě čeká

  • Správa interních databází, tvorba dotazů, analýza dat a vývoj vizualizací a reportů pro projekty.
  • Vývoj a udržování BI řešení pro podporu business analýzy.
  • Koordinace BI týmu v rámci oddělení Controlling, přidělování a prioritizace úkolů.
  • Spolupráce s týmy Controllingu a IT napříč CEE regionem (10 zemí).
  • Správa analytických platforem, např. MS Power BI (MS Fabric).
  • Identifikace příležitostí pro automatizaci a jejich implementaci.
  • Příprava aktualizaci technické dokumentace.

Co potřebujeme

Praxe v oboru

4 roky a více

Odborná zkušenost

  • Vysokoškolské vzdělání v technickém oboru (IT, matematika, statistika, ekonomie)
  • Velmi dobrou znalost anglického jazyka.
  • Minimálně 4 roky zkušeností v oblasti BI; spolupráce s finance/controlling je výhodou.
  • Schopnost převádět obchodní potřeby do technických řešení.
  • Silné znalosti MS Excel.
  • Profesionální znalost SQL (zejména T-SQL) a MS SQL Server.
  • Pokročilé znalosti ETL - MS SSIS nebo Data Factory.
  • Dobré znalosti nástrojů pro automatizaci (RPA) jako Power Automate.
  • Dobré dovednosti v modelování dat (přidávání dimenzionálních tabulek/sloupců/vztahů).
  • Pokročilé znalosti nástrojů pro reporting a vizualizaci, jako je MS Power BI, včetně vývoje objektů pomocí DAX v datovém modelu.
  • Zkušenosti s programovacími jazyky a jejich logikou jsou výhodou.

Technologie

  • SQL, T-SQL, MSSQL
  • ETL
  • BI
  • Data Factory

Znalost oblasti

  • Bankovnictví, Finance

Jazykové požadavky

  • Čeština, Angličtina (slovem i písmem)

Velikost týmu

25 a více

Co můžeme nabídnout

  • Flexibilní pracovní dobu, možnost práce z domova až 4 dny v týdnu.
  • Velmi přátelské mezinárodní prostředí, reálnou podpora osobního rozvoje a profesního růstu.
  • Motivující finanční ohodnocení odpovídající zkušenostem (roční bonus ve výši 20-30% ročního platu).
  • Zajímavé zaměstnanecké benefity (30 dnů dovolené, další volno na specifické účely, stravenky, příspěvek na penzijní pojištění, životní pojištění a dětské penzijní pojištění, skupinové životní pojištění, příspěvek na volnočasové aktivity, výrazné slevy na produkty společnosti atd.).

Zaujala Tě tato pozice?

Neplatný vstup

Vyplňte prosím jméno

Bez vaší emailové adresy Vás nebudeme moci kontaktovat

Vyplňte prosím váše telefonní číslo ve formátu +420123456789

Je třeba přiložit Váš životopis ve wordu nebo pdf

.docx, .doc, .pdf

pole musí obsahovat odkaz na váš profil na linkedin

Doporučujeme nám připsat pár slov.

(*) - povinná pole
Prosíme, toto políčku zaškrtněte

Prosíme, toto políčku zaškrtněte

Jana Derichová

Jana

HR Partner IT & Technology