Zvolte jazyk

Hledáme zkušeného Business analytika pro našeho klienta v pojišťovně na dlouhodobou spolupráci. Náplní práce je analýza a optimalizace procesů a úzká spolupráce s Product Ownerem a IT týmem. Nejde o práci s daty, ale o porozumění business procesům a návrh funkčních změn. Způsob práce je hybridní, dle potřeby, obvykle 2–3 dny v týdnu v kanceláři.

Co pozice obnáší

  • Zpracování analýz současného stavu a návrh budoucího stavu na základě úzké spolupráce s Product ownerem a UX designéry
  • Tvorba zadání pro IT dle agilních principů
  • Pomoc týmu s agilním nastavením fungování – MVP a iterativní rozvoj 
  • Rozvoj aplikace:  testování, analýza a řešení chyb
  • Stakeholder management a drajvování projektů/iniciativ
  • Podpora uživatelů: tvorba metodiky, školení a optimalizace procesů

Co potřebujeme

Praxe v oboru

3 roky a více

Odborná zkušenost

  • Znalosti MS Office: hlavně Word, Excel, Outlook a PowerPoint
  • Tvorby srozumitelných (UML, či podobných) diagramů
  • Schopnosti komunikace: umíte se domluvit a jste schopni naslouchat (to je základ naší práce)
  • Analytického myšlení: dokážete rozklíčovat složité procesy a hledat efektivní a kreativního řešení
  • Schopnosti porozumět business i IT souvislostem
  • Pozitivního myšlení, vysokého pracovní nasazení a odolnosti vůči stresu
  • Samostatnosti, spolehlivosti a flexibility, ale i schopnosti pracovat v týmu

Jazykové požadavky

  • Čeština

Výhodou

  • Znalost pojišťovnictví (procesů a širších souvislostí)

Odměna

  • 6000 Kč/MD - 7000 Kč/MD

Co můžeme nabídnout

  • Dlouhodobá spolupráce a individuální přístup
  • IT kurzy a kurzy osobního rozvoje se slevami
  • Možnost využití našeho Hubu pro práci
  • Možnost výhodného zapůjčení kancelářské techniky
  • Zázemí velké firmy s duší startupu