Hledáme zkušeného Business analytika pro našeho klienta v pojišťovně na dlouhodobou spolupráci. Náplní práce je analýza a optimalizace procesů a úzká spolupráce s Product Ownerem a IT týmem. Nejde o práci s daty, ale o porozumění business procesům a návrh funkčních změn. Způsob práce je hybridní, dle potřeby, obvykle 2–3 dny v týdnu v kanceláři.
Co pozice obnáší
- Zpracování analýz současného stavu a návrh budoucího stavu na základě úzké spolupráce s Product ownerem a UX designéry
- Tvorba zadání pro IT dle agilních principů
- Pomoc týmu s agilním nastavením fungování – MVP a iterativní rozvoj
- Rozvoj aplikace: testování, analýza a řešení chyb
- Stakeholder management a drajvování projektů/iniciativ
- Podpora uživatelů: tvorba metodiky, školení a optimalizace procesů
Co potřebujeme
Praxe v oboru
3 roky a více
Odborná zkušenost
- Znalosti MS Office: hlavně Word, Excel, Outlook a PowerPoint
- Tvorby srozumitelných (UML, či podobných) diagramů
- Schopnosti komunikace: umíte se domluvit a jste schopni naslouchat (to je základ naší práce)
- Analytického myšlení: dokážete rozklíčovat složité procesy a hledat efektivní a kreativního řešení
- Schopnosti porozumět business i IT souvislostem
- Pozitivního myšlení, vysokého pracovní nasazení a odolnosti vůči stresu
- Samostatnosti, spolehlivosti a flexibility, ale i schopnosti pracovat v týmu
Jazykové požadavky
- Čeština
Výhodou
- Znalost pojišťovnictví (procesů a širších souvislostí)
Odměna
- 6000 Kč/MD - 7000 Kč/MD
Co můžeme nabídnout
- Dlouhodobá spolupráce a individuální přístup
- IT kurzy a kurzy osobního rozvoje se slevami
- Možnost využití našeho Hubu pro práci
- Možnost výhodného zapůjčení kancelářské techniky
- Zázemí velké firmy s duší startupu
