Všeobecné obchodní podmínky
- Všeobecná ustanovení
- Provozovatelem internetové stránky contractors.cz (dále jen „Webová stránka“ či „Webové stránky“) je společnost Principal Services, s.r.o., IČO: 24731455, se sídlem Na hřebenech II 1718/8, 140 00 Praha 4, zapsaná v Obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod sp. zn.: C 169605 (dále jen „Provozovatel Webové stránky“).
- Poskytovatelem vzdělávacích aktivit je společnost Inforex, s.r.o., IČO: 04568133, se sídlem Vídeňská 340, 252 50 Vestec (dále jen „Školitel“).
- Poskytovatelem služeb spojených s vyhledáváním obchodních příležitostí pro osoby podnikající v IT službách je společnost Principal engineering s.r.o., IČO: 26775794, se sídlem na adrese Na hřebenech II 1718/8, 140 00, Praha 4 (dále jen „Prostředník“)
- Provozovatel Webové stránky, Školitel a Prostředník vydávají tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“), které upravují práva a povinnosti Provozovatele Webové stránky, Školitele a Prostředníka a fyzických či právnických osob, které plánují využít jakýchkoliv služeb poskytovaných na Webové stránce (dále jen „Klient“).
- Tyto VOP jsou nedílnou součástí formuláře pro poskytnutí příslušné služby a registračního formuláře na Webové stránce.
- Pokud v rámci využívání portálu contractors.cz uzavřete s poskytovatelem konkrétní služby jakoukoliv dohodu či smlouvu a tato dohoda či smlouva bude obsahovat ustanovení rozporná s VOP, mají ustanovení smlouvy či dohody přednost před ustanoveními VOP.
- Pokud se v těchto VOP hovoří o „nás“, nebo není-li patrné, o které z výše uvedených osob (Provozovatel Webové stránky, Školitel nebo Prostředník) se v daném ustanovení hovoří, rozumí se tím Provozovatel Webové stránky, Školitel a Prostředník dohromady, případně kterýkoli z nich, nevyplývá-li z kontextu daného ustanovení těchto VOP zjevně jinak.
- Uzavření smlouvy o poskytnutí služby
- Odesláním vyplněného formuláře pro vybranou službu zasíláte žádost o uzavření smlouvy o poskytnutí dané služby. V případě, že bude žádost poskytovatelem dané služby (Školitelem nebo Prostředníkem) přijata, potvrdí Vám její přijetí e-mailem zaslaným na adresu vyplněnou v žádosti. Doručením potvrzení o přijetí žádosti na Váš e-mail mezi Vámi a poskytovatelem vybrané služby vzniká smluvní vztah. Při registraci je smlouva uzavřena okamžikem, kdy obdržíte potvrzení o registraci na Vámi udanou e-mailovou adresu.
- Rozsah údajů potřebných pro poskytnutí konkrétní služby je stanoven přímo v žádosti pro každou službu.
- Do formuláře jste povinni vyplnit pouze pravdivé, přesné a aktuální údaje. Pravdivost údajů neověřujeme a neodpovídáme za zpracování žádosti s nepravdivými, nepřesnými a neaktuálními údaji. Současně jste povinni každou změnu Vámi zadaného údaje aktualizovat, pokud je to možné (jinak nám, prosím, takovou změnu oznamte).
- Uzavřená smlouva, včetně příslušných formulářů a dalších dokumentů, které jsou nedílnou součástí smluvního vztahu, bude poskytovatelem konkrétní služby archivována v elektronické podobě. Kdykoliv můžete požádat o přístup k uvedeným dokumentům.
- Speciální ustanovení pro spotřebitele
- Jako spotřebitel můžete požádat o poskytnutí všech služeb, jak jsou uvedeny níže, kromě služeb spojených s vyhledáváním obchodních příležitostí pro osoby podnikající v IT službách, které jsou určeny výhradně podnikajícím fyzickým osobám.
- Jste-li spotřebitelem a má-li Vám být služba poskytnuta dříve než čtrnáct dnů po uzavření smlouvy, odesláním příslušného formuláře zároveň žádáte o poskytnutí služby před uplynutím čtrnácti denní lhůty pro odstoupení bez udání důvodu. Z toho důvodu pozbýváte právo na takové odstoupení.
- Pokud jste spotřebitel, máte právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne jejího uzavření i bez udání důvodu, ledaže se jedná o případ dle předchozího odstavce.
- Odstoupení je účinné v okamžiku, kdy se o něm poskytovatel předmětné služby dozví – dopisem nebo e-mailem doručeným na adresu poskytovatele dané služby uvedenou v potvrzení o přijetí žádosti (viz výše čl. 2 odst. 1 těchto VOP). Pro odstoupení můžete použít též vzorový formulář uveřejněný na našich Webových stránkách. Jakmile oznámení o odstoupení poskytovatel služby obdrží, potvrdí Vám jeho přijetí. K dodržení lhůty pro odstoupení postačí odeslat příslušné oznámení před uplynutím čtrnáctidenní lhůty.
- Vzdělávací kurzy (čl. 4 až 8)
- V rámci této služby Vám Školitel zajistí účast na vzdělávacím kurzu a poskytneme školící služby s tím spojené. Základní informace o kurzu, včetně ceny, jsou uvedeny u formuláře k příslušnému kurzu.
- Přihlášení se na vzdělávací kurzy
- Na kurz se můžete přihlásit pouze přes přihlašovací formulář umístěný na Webových stránkách u Vámi vybraného kurzu. Po odeslání přihlášky Vám Školitel zašle notifikační email s potvrzením přijetí registrace, čímž dochází k uzavření smlouvy. Pokud notifikační email nedostanete, informujte o tom Školitele na emailové adrese dominik.garreis@principal.cz.
- Přihlášky jsou přijímány nejpozději 2 pracovní dny před zahájením kurzu. V případě, že byste výjimečně potřebovali přihlášení v termínu kratším, konzultuje tuto možnost se Školitelem (na emailové adrese dominik.garreis@principal.cz).
- Kurzy jsou obsazovány dle pořadí došlých objednávek, a to až do úplného obsazení kapacity kurzu. Aby bylo rezervované místo garantované, je třeba zaplatit účastnický poplatek nejpozději v den splatnosti uvedené v platebních instrukcích.
- Přihlášku na kurz můžete zrušit nejpozději 6 pracovních dnů před zahájením vzdělávací akce. Odstoupení od objednávky po této lhůtě je upraveno v odstavci Storno podmínky
- Platební podmínky pro vzdělávací kurzy
- Platební instrukce pro úhradu kurzu obdržíte zpravidla do 2 pracovních dnů od okamžiku, kdy Vám přijetí přihlášky bude potvrzeno notifikačním e-mailem.
- Ceny uvedené v platební instrukci jsou konečné. Školitel není plátcem DPH.
- V případě, že působíte u Provozovatele Webové stránky, Školitele či Prostředníka či některého z jejich partnerů nebo jste jejich prostřednictvím alokován u třetí osoby, mohou se na Vás uplatnit individuální cenové podmínky této služby. Konečná cena Vám v takovém případě bude sdělena v zaslaných platebních podmínkách.
- Pokud budete hradit účastnický poplatek méně něž 4 dny před zahájením kurzu, je nutné zaslat Školiteli potvrzení o provedení platby tak, aby ho měl v okamžiku zahájení vzdělávacího kurzu k dispozici. Vezměte, prosím, na vědomí, že Vaši účast na vzdělávací kurzu může Školitel jednostranně zrušit, tedy od smlouvy odstoupit, pokud před zahájením kurzu neprokážete zaplacení jeho ceny.
- Daňový doklad (faktura) Vám bude zaslán nejpozději 1 pracovní den po konání kurzu, a to v elektronické či tištěné podobě.
- Storno podmínky vzdělávacích kurzů
- Zrušení účasti na kurzu (odstoupení od smlouvy) přijímá Školitel písemně nebo e-mailem. Pokud Školiteli oznámíte zrušení telefonicky, je potřeba mu jej potvrdit i e-mailem nejpozději do jednoho pracovního dne po telefonátu, jinak toto telefonické zrušení nemá žádné účinky. V případě, že zrušíte Vaši účast na kurzu (odstoupíte od smlouvy) tak, že Školiteli odstoupení dojde nejpozději 6 pracovních dnů před jeho zahájením a pokud již byla cena kurzu uhrazena, bude Vám platba vrácena v plné výši zpět na Váš bankovní účet. Při zrušení Vaší účasti na kurzu (odstoupení od smlouvy) méně než 6 pracovních dní před zahájením již není Školitel schopen uhrazenou částku vrátit z důvodu blokace místa na kurzu, zajištění učebny a školitele. Proto Vám v takovém případě účastnický poplatek není možné vrátit.
- Školitel si Vyhrazuje právo na změnu v kurzech (změna lektora, data a místa konání), a to i bez Vašeho předchozího souhlasu. Všechny případné změny Vám budou dány na vědomí e-mailem nebo telefonicky, a to nejpozději 4 pracovní dny před konáním kurzu.
- Od smlouvy o poskytnutí kurzu je Školitel oprávněn odstoupit, a tedy Vaši účast na kurzu zrušit, i bez uvedení důvodu. Učiní tak zpravidla tehdy, pokud kurz není možné konat z organizačních nebo provozních důvodů, z důvodu nenaplnění minimální kapacity kurzu apod. Jestliže od smlouvy takto Školitel odstoupí, bude Vám uhrazený účastnický poplatek vrácen zpět v plné výši, a to na Váš bankovní účet, z něhož jsme platbu obdrželi.
- Pořádání vzdělávacích kurzů
- Prezence účastníků začíná 15 min. před zahájením vzdělávacího kurzu. Čas ukončení je vždy uveden orientačně. Délka kurzu záleží na množství dotazů pokládaných nejen v závěru, ale také během kurzu.
- Informace ohledně organizace obsahují datum, čas zahájení kurzu, čas jeho předpokládaného ukončení a místo konání kurzu.
- Na vyžádání Vám Školitel vystaví potvrzení o účasti na kurzu.
- Služby spojené s vyhledáváním obchodních příležitostí pro osoby podnikající v IT službách
- Prostředník vyhledává zajímavé projekty v oblasti IT a příležitosti pro své spolupracovníky se na takových projektech podílet. Na základě Vaší žádosti bude Prostředník v rámci své činnosti vyhledávat i příležitosti pro Vaše zapojení do projektů, a to na základě Vašich odborných dovedností a zkušeností.
- Jednotlivá práva a povinnosti z této služby plynoucí se řídí primárně Dohodou o spolupráci mezi Vámi a Prostředníkem, kterou odesláním žádosti o poskytnutí služby přijímáte, podpůrně pak těmito VOP.
- Registrace na Webových stránkách
- Registrací na Webových stránkách se rozumí vyplnění registračního formuláře a jeho odsouhlasení (dále jen „Registrace“).
- V případě, že se dobrovolně registrujete na Webových stránkách, bude Vám vytvořen unikátní přístup k Vašemu profilu.
- Přístup k profilu je chráněn uživatelským jménem a jedinečným přihlašovacím heslem, které jste povinen chránit před zneužitím. V případě zneužití jedinečného přihlašovacího jména a hesla neneseme žádnou odpovědnost za jakoukoli případnou újmu nebo případné nároky třetích osob vzniklé v důsledku takového zneužití.
- Marketingová sdělení a pozvánky na vzdělávací a networkingové akce
- Pokud jste s tím vyslovili Váš souhlas, můžeme Vám zasílat nabídky na vzdělávací akce konané Školitelem nebo třetí stranou, nebo nových pracovních projektů. V každém takovém sdělení bude dána možnost se z odběru takových sdělení odhlásit, popřípadě bude možné si odběr těchto sdělení odhlásit v rámci Registrace provedené na Webových stránkách.
- V rámci těchto sdělení Vám můžeme zaslat i pozvání na partnerská setkání s námi či s ostatními zajímavými osobnostmi činnými na trhu. Partnerská setkání přitom budou mít spíše neformální charakter, např. pozvánka na odbornou snídani či přednášku.
- Protože si velmi vážíme dlouhodobé spolupráce, můžeme v rámci těchto sdělení vybraným osvědčeným klientům v rámci benefičního programu zasílat i pozvání na naše interní akce.
- V případě, že jste se účastnili neformálního setkání prostřednictvím Webových stránek (tzv. meetupu), budeme s Vámi my i další organizátoři akce nadále udržovat kontakt i mimo rámec výše uvedených služeb a sdělení zasílaných na základě Vašeho souhlasu. V rámci toho Vás můžeme kontaktovat i s informacemi ohledně případných nových pracovních projektů. Naši možnost Vás takto kontaktovat můžete vždy odmítnout. Na Váš pokyn Vám poté rádi pošleme i konkrétnější informace, případně Vás i rádi propojíme s osobou, které se pracovní projekt či jiná nabídka týká, a to na základě uzavřené Dohody o spolupráci.
- Zacházení s osobními údaji
- Informace o zacházení s Vašimi osobními údaji jsou obsaženy v samostatném dokumentu Ochrana soukromí dostupném v patičce Webové stránky.
- Změna VOP
- Provozovatel Webové stránky, Školitel i Prostředník jsou oprávněni VOP kdykoliv jednostranně změnit.
- O chystané změně VOP budeme naše zákazníky informovat prostřednictvím Webových stránek, a to alespoň jeden měsíc před účinností plánované změny.
- Pokud nebudete se změnou VOP z jakéhokoliv důvodu souhlasit, můžete do jednoho měsíce od okamžiku účinnosti nového znění VOP vypovědět jakékoliv právní vztahy s námi zrušením Vaší registrace. Váš nesouhlas se změnou VOP nám můžete zaslat i na e-mailovou adresu organizátora kurzů (dominik.garreis@principal.cz), pokud jste se přihlásili na některý z kurzů, popřípadě na e-mailovou adresu kontaktní osoby Provozovatele Webových stránek zdenek.culek@principal.cz, pokud jde o kteroukoliv další poskytovanou službu. V případě Vašeho nesouhlasu se změnou VOP Vám od jeho doručení nebudeme poskytovat žádné služby a jakékoliv platby, které jste nám za naše služby zaslali, Vám budou vráceny na Váš bankovní účet, pokud doposud nebylo poskytování služby zahájeno. V takovém případě bude služba poskytnuta za podmínek dle VOP v původním znění.
- Právo a soudní příslušnost
- VOP a veškeré závazkové vztahy z nich vzniklé se řídí právním řádem České republiky, zejména ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Všechny případné spory budou řešeny před věcně a místně příslušným soudem České republiky.
- Odpovědnost Provozovatele Webové stránky
- Provozovatel Webové stránky neodpovídá za škody vzniklé v důsledku vyšší moci či poruch způsobených mimo jeho technická zařízení. Vyšší mocí se rozumí dočasná nebo trvalá mimořádná, nepředvídatelná a nepřekonatelná překážka vzniklá nezávisle na vůli Provozovatele Webové stránky. Pokud stav vyšší moci nastane, pokusí se Provozovatel Webové stránky v přiměřené době závadný stav odstranit tak, aby mohly všechny subjekty v plnění jejich povinností z nabízených služeb co nejrychleji pokračovat.
- Ostatní a závěrečná ustanovení
- Jste povinni nám poskytnout nezbytnou součinnost nutnou k poskytnutí služeb z naší strany.
- Budeme s Vámi komunikovat zpravidla prostřednictvím e-mailové adresy, kterou jste uvedli v žádosti.
- V případě, že by některé ustanovení těchto VOP bylo z jakýchkoliv důvodů neplatné nebo neúčinné, nezpůsobuje tato skutečnost neplatnost nebo neúčinnost ostatních ustanovení VOP.
- Nestanoví-li VOP jinak, je každá ze stran oprávněna tento vztah ukončit výpovědí i bez udání důvodu a bez výpovědní doby na základě doručení výpovědi e-mailem na kontaktní e-mailovou adresu druhé strany. Výpověď nabývá účinnosti jejím doručením druhé straně. Pokud se však jedná o službu vzdělávacích kurzů, jste oprávněni vypovědět tento smluvní vztah nejpozději do 6 pracovních dnů před zahájením kurzu. Berete pak dále na vědomí, že s ohledem na povahu poskytovaných služeb se ukončení smlouvy nedotýká již poskytnuté služby.
- Není-li stanoveno jinak, smlouva mezi námi a Vámi je uzavírána na dobu neurčitou.
- Můžete nás vždy kontaktovat na těchto adresách:
- Provozovatele Webové stránce písemně na adrese jeho sídla, která je uvedena výše v čl. 1 Všeobecná ustanovení, nebo na e-mailové adrese info@principal.cz,
- Školitele písemně na adrese jeho sídla, která je uvedena výše v čl. 1 Všeobecná ustanovení, nebo na e-mailové adrese dominik.garreis@principal.cz,
- Prostředníka písemně na adrese jeho sídla, která je uvedena výše v čl. 1 Všeobecná ustanovení, nebo na e-mailové adrese info@principal.cz.
- Tyto VOP vydáváme s účinností ode dne 1.11.2021.