Chceš se dozvědět, jak zvýšit produktivitu práce s dokumenty a jaké funkcionality můžeš využít pro týmovou práci? Sdílejte efektivně data a vytvářejte důležitou informační základnu pro celý tým.

Správa dokumentů ve firmě nekončí s implementací systému. Využijte vhodné nástroje, kterými můžete organizovat obsah v průběhu celého životního cyklu, od jeho vytvoření až po archivaci. Přestaňte používat desítky různých verzí dokumentů a využívejte vždy tu aktuální. 

  • Ušetřete čas při práci s obsahem
  • Zefektivněte spolupráci nad dokumenty
  • Spravujte firemní informace centrálně

Meetup bude založen na praktických ukázkách práce s konkrétními dokumenty pomocí nástrojů Microsoft (SharePoint online, Teams, OneDrive). Zaměříme se na správu podnikového obsahu ať již z pohledu uživatele tak i z pohledu toho, proč je důležitá správná implementace jednotlivých nástrojů. Dozvíte se o výhodách, které vám může moderní řešení přinést.


Speakeři

Honza Dolejš

Je expertem a lektorem digitálních dovedností. Pod hlavičkou společnosti Digiskills připravuje vzdělávací programy a zavádění digitálních technologií do největších českých firem. Spolupracuje s firmami jako ŠKODA AUTO a.s., ČSOB, SUEZ, Innogy, GasNet a další. Sám je nadšencem do osobního rozvoje a moderních technologií. Věří, že pokud se technologie používají správně, mohou ušetřit mnoho času a zlepšit kvalitu života. Jeho vášní je předávat lidem zkušenosti a tlumočit je do "lidské řeči".


Radek Macek

Radek se do týmu Principal engineering přidal teprve nedávno, po šesti letech ve společnosti Your system, kde zastával roli obchodního ředitele a měl na starosti zejména rozvoj a inovativní projekty.

Radkovým cílem je ve společnosti uplatnit své bohaté zkušenosti z implementace mnoha zajímavých, mnohdy i zcela unikátních projektů, které probíhaly právě na technologiích Microsoft. Za léta strávená v oblasti informačních technologií si Radek prošel nejen českými společnostmi (již výše zmíněný Your system a ICZ), ale také třeba velkou mezinárodní společností Konica Minolta nebo státní správou.


Vladimír Antalík

Vladímír se věnuje již od roku 2008 primárně Microsoft Sharepoint technologii, ať už se jedná o SharePoint On-Premises nebo SharePoint Online. Jeho hlavním cílem je customizace, která rozšiřuje základní vlastnosti prostředí podle potřeb. Poslední 3 roky se zaměřuje i na samotný produkt Office 365, jelikož množství funkcionalit, které nyní má, byly v minulosti součástí samotného SharePoint prostředí. Vladimír komunikuje na denní bázi se zákazníky, proto se dokáže při realizaci aplikací jednoduše naplnit jejich očekávání. Jeho hlavní zásadou je, aby byly aplikace nejen funkční, ale také dobře vypadaly. Proto se věnuje také UI designu.

 Cena:

Vstup zdarma

 Online

 2h

 17:30

  • 25.5.2021
Organizátor akce
Principal engineering, Digiskills

Rezervace účasti

Neplatný vstup

Neplatný vstup

Vyplňte prosím jméno

Bez vaší emailové adresy Vás nebudeme moci kontaktovat

Vyplňte prosím váše telefonní číslo

Neplatný vstup

Vyplňte celé jméno vaší společnosti

Vyplňte IČO

Neplatný vstup

Vyplňte fakturační adresu vaší společnosti

Vyplňte město

Vyplňte prosím PSČ

Doporučujeme nám připsat pár slov.

Prosíme, toto políčku zaškrtněte

Prosíme, toto políčku zaškrtněte

Cena:
Neplatný vstup

(*) - povinná pole

dancaMohu poradit?

Daniela Drncová
 

Event specialist

daniela.drncova@principal.cz

+420 775 733 191

Odběr nových akcí

Vyplňte svůj email a přihlaste se k odběru nových školení.