V dnešním online světě za sebou necháváme digitální stopu. Podíváme se spolu na to, jak tento fakt použít ve Tvůj prospěch.

Provedeme Tě online prostředím, konkrétněji prostředím sociálních sítí, především nejčastěji používanými - Linkedinem, Facebookem a Instagramem.

Ukážeme Ti, jak využít potenciál takové komunikace a jak se v tomto prostředí cítit sebevědomě, zkrátka jako ryba ve vodě.

V rámci workshopu:

  • Ti přineseme inspiraci, jak se veřejně "odkomunikovat" tak, aby Ti to bylo příjemné a přirozené
  • Jak pravdivě pojmenovat a popsat vlastní potenciál, zkušenosti, vzdělání, motivaci
  • Vše by mělo probíhat tak, abyste zůstali sami sebou, našli své silné stránky a "odkomunikovali" je světu pravdivě, přirozeně a s porozumněním sociálních sítí

Proč osobní branding?

Osobní branding, tedy budování osobní značky, je v profesním životě důležité jak pro zaměstnance, tak živnostníky. Jedná se v podstatě o sebeprezentaci a propagaci budoucím zaměstnavatelům, klientům, obchodním partnerům. 

Aby mohl být osobní branding efektivně budován, je potřeba, aby si byl jedinec vědom svých osobnostních vlastností a mohl je využít ke svému prospěchu. 


Speakeři

Margaret Starka

Meg strávila 14 let prací ve firmě Red Bull. Začínala na marketingovém oddělení, ze kterého po 7 letech přešla do HR. Poslední roky následně zastávala pozici Head of HR CZ/SK. Právě tato zkušenost ji inspirovala k založení BE-DNA. Meg baví vnášet marketingové principy do HR prostředí. Pod zkratkou HR rozumí Human Relations, mezilidské vztahy, které jsou významnou proměnnou. Vnímá, že obor HR prochází zlomovým obdobím a každý majitel firmy by měl mít vedle sebe, anebo po ruce člověka, který je v oblasti mezilidských vztahů lepší, než on sám.

„Vo firmách sa snažíme o rovnováhu. Inklúzia a diverzita sú povinnou súčasťou práce s ľuďmi. Práve tie nás vedia priblížiť k ľudskosti a tú by sme nemali strácať pod tlakom obchodných metrík. Podstatné je vyvažovať záujem o ľudí a obchodné výsledky. Rešpekovať inakosť je dôležitou súčasťou budúcnosti firiem."


Zuzana Maderová

Zuzka je v rámci BE-DNA na pozici Sales & Marketing konzultant. Zuzka se už více než 6 let věnuje zavádění firem na zahraniční trhy. Od průzkumu trhu, strategií marketingu, prodeje až po nalezení lokálních lidí. V rámci svých pracovních cest v rámci EMEA regionu a USA se setkala s mnoha firmami. Uvědomila si, jak dobře se daří těm, které se věnují diverzitě zaměstnanců. Zuzka je šikovný stratég, ale nebojí se ani samotné exekuce, v BE-DNA pomáhá DNA naší firmy komunikovat navenek a získávat nové klienty.

"Chcem priniesť tému diverzity do krajín, kde táto téma nie je. Využiť pri tom silné stránky jednotlivcov, aby ľudia nestrácali svoj potenciál. Totiž keď jednotlivec využije svoj potenciál v tíme, vďaka tomu napĺňa potenciál samotná firma. Problémy, ktorým dnes čelíme, sú globálne a potrebujeme na nich aj globálne riešenia. Nestačí sa pozerať lokálnou optikou. Nachádzajte a budujte pochopenie medzi ľuďmi. To zabráni problémom a konfliktom. Či už v samotnej krajine alebo medzi krajinami."

 Cena:

Vstup zdarma

V ceně máte

Drobné občerstvení

Rezervace účasti

Neplatný vstup

Neplatný vstup

Vyplňte prosím jméno

Bez vaší emailové adresy Vás nebudeme moci kontaktovat

Vyplňte prosím váše telefonní číslo

Neplatný vstup

Vyplňte celé jméno vaší společnosti

Vyplňte IČO

Neplatný vstup

Vyplňte fakturační adresu vaší společnosti

Vyplňte město

Vyplňte prosím PSČ

Doporučujeme nám připsat pár slov.

Prosíme, toto políčku zaškrtněte

Prosíme, toto políčku zaškrtněte

Cena:

(*) - povinná pole

dancaMohu poradit?

Daniela Drncová
 

Event specialist

daniela.drncova@principal.cz

+420 775 733 191

Odběr nových akcí

Vyplňte svůj email a přihlaste se k odběru nových školení.