Hledáme komunikativního a zodpovědného člověka, který se bude starat o vytváření bezvadného pracovního prostředí v našich nových kancelářích na Praze 4. Budeš mít možnost si svoji práci zorganizovat, dáme Ti volnost, ale očekáváme, že budeš spolehlivě řešit své úkoly dle dohodnutého termínu.

Informace o projektu

recepce_inzeratA.jpg

Co Tě čeká

OFFICE MANAGEMENT

  • Budeš mít pod palcem hlavní recepci a zodpovědnost za bezproblémový chod kanceláří
  • Staneš se hlavní informační a informovanou osobou, za kterou budou chodit kolegové, když budou něco potřebovat
  • Využiješ příjemného vystupování při přijímaní návštěv a vyřizování hovorů 
  • Budeš se starat o komfort našich návštěv, objednávat a připravovat občerstvení na jednání aj.
  • Zpracovávání příchozí a odchozí pošty či kurýrních služeb pro Tebe bude maličkostí 
  • Nákup a evidence kancelářských potřeb, které vždy ráda objednáš pro své kolegy
  • Vyřizování provozních a technických záležitostí spojených s chodem kanceláří
  • Samozřejmě také běžná administrativní práce (kopírování, skenování, zakládání, archivace)

 PODPORA INTERNÍCH ODDĚLENÍ

  • Budeš partnerem pro oddělení Marketing, HR, Obchod, Finance aj. 
  • Pomoc s organizací interních i externích akcí
  • Vytvářet perfektní zázemí pro firemní či zákaznická školení
  • Budeš objednávat marketingové předměty včetně komunikace s grafickými studii
  • Pomáhat s evidencí došlých faktur v interním systému
  • Poskytovat podporu při služebních cestách tj. objednávat ubytování, jízdenky, letenky aj. 

Co potřebujeme

  • Odborná zkušenost:
    • Min. SŠ s maturitou
    • Příjemné a profesionální vystupování
    • Vysokou motivaci a pozitivní přístup
    • Spolehlivost, odpovědnost a pečlivost
    • Dobré komunikační a organizační dovednosti
    • Schopnost pracovat v týmu a zároveň vykonávat práci samostatně podle stanovených pravidel
    • Uživatelská práce s MS Word, Excel, PowerPoint
    • Tato pozice je vhodná i pro absolventy
  • Jazykové požadavky:
    • Angličtina

Co můžeme nabídnout

  • Výhodné mobilní tarify
  • Odborné publikace za lepší ceny
  • Možnost objednání Multisport karty
  • Vlastní car sharing
  • Možnost zapůjčení notebooku, případně dalších pracovních zařízení
  • Benefitní konto pro zaměstnance

O nás 

Jsme česká IT společnost s mezinárodním přesahem, působící více než 15 let v oblastech vývoje, konzultací a poskytování kvalifikovaných IT specialistů. Podívej se podrobněji, kdo jsme.

Nakoukni do života v Principalu. Můžeš s námi zažít akce ze světa sportu, společenských a zábavných akcí, ale také meet-upů a jiných setkání.

Štítky: administrativarecepceasistentka

Zaujala vás tato pozice?

Vyplňte prosím jméno

Bez vaší emailové adresy Vás nebudeme moci kontaktovat

Vyplňte prosím váše telefonní číslo

Je třeba přiložit Váš životopis ve wordu nebo pdf

pole musí obsahovat odkaz na váš profil na linkedin

Doporučujeme nám připsat pár slov.

Prosíme, toto políčku zaškrtněte

Prosíme, toto políčku zaškrtněte

(*) - povinná pole

Odběr nových projektů

Vyplňte svůj email a přihlaste se k odběru nových projektů.

(Zasíláme nepravidelně)