Hledáš roli, kde můžeš být důležitou součástí HR týmu, mít přehled o všem, co se v náboru děje, a zároveň být oporou recruiterům i kandidátům?
Baví tě organizace, administrativní činnosti a máš rád/a, když věci dávají systém a běží hladce?
Pokud ano, možná hledáme právě tebe.
Informace o projektu
Jsme PRINCIPAL – velká IT firma se srdcem start-upu.
Hledáme člověka, který nám pomůže udržet naše procesy v chodu, podpoří nábor do IT týmů a stane se nepostradatelnou součástí celého HR. Staneš se součástí, i s Tebou, 16členného skvělého týmu, který Tě vždy podrží. Rolemi i osobnostmi jsme pestří :). V našem HR týmu budeš obklopen/a lidmi různých rolí, seniority a talentů. Od všech se můžeš učit a na nic nebudeš sama/sám. Jsme tým a podle toho se chováme.
Co pozice obnáší
Nebudeš jen „ten člověk na administrativu“. Budeš důležitý/á parťák/parťačka pro celý HR tým a tvůj záběr bude široký a různorodý:
- Budeš mít pod palcem veškeré objednávky – prodlužování, změny, vytváření nových.
- Pomůžeš nám s tvorbou a správou inzerce – psaním textů i jejich správným umístěním.
- Staneš se strážcem aktuálních dat v našem CRM – obvolávání kandidátů, aktualizace informací, udržování přehledu.
- Občas Tě čeká i překlápění CV, aby byla přehledná a připravená pro klienty.
- Podpoříš nás při náboru do testingu.
- Budeš zajišťovat komunikaci s kandidáty v jednotlivých fázích náboru, včetně poskytování zpětné vazby a uzavírání procesů.
Taky nám pomůžeš s komunikací v angličtině, přičemž budeš především
- Kompletovat a evidovat kontraktory ze 3. zemí (žádosti, připomínky, případně čestná prohlášení).
- Připravovat a finálně kontrolovat smlouvy – komunikace v Asaně, doplňování údajů, příprava dodatků či ukončení.
- Evidovat nováčky ze zahraničí a do budoucna možná i pomáhat s kontrolou fakturace.
S kým budeš spolupracovat
Tvým hlavním průvodcem bude Sylvie Fandl, naše Recruitment Team Leaderka, která Tě provede celým onboardingem a bude s Tebou řešit Tvůj rozvoj.
Úzce s tebou bude spolupracovat i konzultantka Jitka Volánková, která tě zasvětí do světa testingu a pomůže ti zorientovat se v našem týmu.
Důležitou osobou pro tebe bude i Jirka Kvasnička, který u nás zastřešuje celou kompetenci testingu a ze začátku ti vysvětlí, jak to u nás funguje.
Kde budeš pracovat
S kolegy se vídáme alespoň 2 dny v týdnu v kanceláři. Ze začátku očekáváme tvé plné zapojení onsite, ale po tvém zaučení můžeš pracovat až 3 dny z home office.
Jak bude probíhat výběrové řízení?
Pokud tě role zaujala, pošli nám svoje CV nebo LinkedIn a napiš nám, proč bys chtěl/a pracovat právě u nás. Následně se s tebou spojí naše rekruiterka Sylvie Fandl, která s tebou udělá krátký prescreening a ověří, zda si dokážeme představit společnou cestu. Pokud ano, pozve tě na první kolo výběrového řízení.
V druhém kole se potkáš s naším HR ředitelem Petrem Kaniou. Petr s tebou probere tvoji motivaci, očekávání i to, jak si vzájemně sedíme po lidské i pracovní stránce. Pokud bude dávat smysl vše na obou stranách, společně to posuneme dál.
Těšíme se na tebe!
Co potřebujeme
Odborná zkušenost
- Povědomí o HR nebo administrativě.
- Lásku k organizaci, strukturovanost a schopnost dotahovat věci do konce.
- Chuť učit se a nebát se nových procesů.
- Excel, Word a další nástroje ti nejsou cizí.
- Výbornou češtinu a schopnost pracovat s angličtinou.
- Přátelskou komunikaci a chuť být v kontaktu s lidmi.
- Oceníme i odvahu občas se opřít do technických témat nebo AI nástrojů.
Jazykové požadavky
- Čeština, Angličtina (slovem i písmem)
Odměna
- do 40 000 Kč/HPP
Co můžeme nabídnout
- Tým, který ti pomůže, poradí, podpoří – a který se umí i bavit mimo práci.
- Možnost dál růst v HR a recruitmentu.
- Flexibilitu, ale takovou, která dává smysl pro všechny.
- Plně vybavené zázemí pro práci v kanceláři i z domova.
- Další benefity dle typu spolupráce (HPP/IČO).
