Zvolte jazyk

Hledáš roli, kde můžeš být důležitou součástí HR týmu, mít přehled o všem, co se v náboru děje, a zároveň být oporou recruiterům i kandidátům?
Baví tě organizace, administrativní činnosti a máš rád/a, když věci dávají systém a běží hladce?
Pokud ano, možná hledáme právě tebe.

Informace o projektu

Jsme PRINCIPAL – velká IT firma se srdcem start-upu.
Hledáme člověka, který nám pomůže udržet naše procesy v chodu, podpoří nábor do IT týmů a stane se nepostradatelnou součástí celého HR. Staneš se součástí, i s Tebou, 16členného skvělého týmu, který Tě vždy podrží. Rolemi i osobnostmi jsme pestří :). V našem HR týmu budeš obklopen/a lidmi různých rolí, seniority a talentů. Od všech se můžeš učit a na nic nebudeš sama/sám. Jsme tým a podle toho se chováme.

Co pozice obnáší

Nebudeš jen „ten člověk na administrativu“. Budeš důležitý/á parťák/parťačka pro celý HR tým a tvůj záběr bude široký a různorodý:

  • Budeš mít pod palcem veškeré objednávky – prodlužování, změny, vytváření nových.
  • Pomůžeš nám s tvorbou a správou inzerce – psaním textů i jejich správným umístěním.
  • Staneš se strážcem aktuálních dat v našem CRM – obvolávání kandidátů, aktualizace informací, udržování přehledu.
  • Občas Tě čeká i překlápění CV, aby byla přehledná a připravená pro klienty.
  • Podpoříš nás při náboru do testingu.
  • Budeš zajišťovat komunikaci s kandidáty v jednotlivých fázích náboru, včetně poskytování zpětné vazby a uzavírání procesů.

Taky nám pomůžeš s komunikací v angličtině, přičemž budeš především

  • Kompletovat a evidovat kontraktory ze 3. zemí (žádosti, připomínky, případně čestná prohlášení).
  • Připravovat a finálně kontrolovat smlouvy – komunikace v Asaně, doplňování údajů, příprava dodatků či ukončení.
  • Evidovat nováčky ze zahraničí a do budoucna možná i pomáhat s kontrolou fakturace.

S kým budeš spolupracovat

Tvým hlavním průvodcem bude Sylvie Fandl, naše Recruitment Team Leaderka, která Tě provede celým onboardingem a bude s Tebou řešit Tvůj rozvoj.

Úzce s tebou bude spolupracovat i konzultantka Jitka Volánková, která tě zasvětí do světa testingu a pomůže ti zorientovat se v našem týmu.

Důležitou osobou pro tebe bude i Jirka Kvasnička, který u nás zastřešuje celou kompetenci testingu a ze začátku ti vysvětlí, jak to u nás funguje.

Kde budeš pracovat

S kolegy se vídáme alespoň 2 dny v týdnu v kanceláři. Ze začátku očekáváme tvé plné zapojení onsite, ale po tvém zaučení můžeš pracovat až 3 dny z home office.

Jak bude probíhat výběrové řízení?

Pokud tě role zaujala, pošli nám svoje CV nebo LinkedIn a napiš nám, proč bys chtěl/a pracovat právě u nás. Následně se s tebou spojí naše rekruiterka Sylvie Fandl, která s tebou udělá krátký prescreening a ověří, zda si dokážeme představit společnou cestu. Pokud ano, pozve tě na první kolo výběrového řízení.

V druhém kole se potkáš s naším HR ředitelem Petrem Kaniou. Petr s tebou probere tvoji motivaci, očekávání i to, jak si vzájemně sedíme po lidské i pracovní stránce. Pokud bude dávat smysl vše na obou stranách, společně to posuneme dál.

Těšíme se na tebe! 

Co potřebujeme

Odborná zkušenost

  • Povědomí o HR nebo administrativě.
  • Lásku k organizaci, strukturovanost a schopnost dotahovat věci do konce.
  • Chuť učit se a nebát se nových procesů.
  • Excel, Word a další nástroje ti nejsou cizí.
  • Výbornou češtinu a schopnost pracovat s angličtinou.
  • Přátelskou komunikaci a chuť být v kontaktu s lidmi.
  • Oceníme i odvahu občas se opřít do technických témat nebo AI nástrojů.

Jazykové požadavky

  • Čeština, Angličtina (slovem i písmem)

Odměna

  • do 40 000 Kč/HPP

Co můžeme nabídnout

  • Tým, který ti pomůže, poradí, podpoří – a který se umí i bavit mimo práci.
  • Možnost dál růst v HR a recruitmentu.
  • Flexibilitu, ale takovou, která dává smysl pro všechny.
  • Plně vybavené zázemí pro práci v kanceláři i z domova.
  • Další benefity dle typu spolupráce (HPP/IČO).