V rámci října jsme se potkali na dvou meetupech s tématy Nevědomé předsudky a Silné stránky a Silné stránky a osobní branding.

Na meetupech jsme se dozvěděli, jak je důležité obohatit firemní kulturu o témata diverzity a inkluze, jelikož to zlepšuje nejen zisky, ale také třeba úspěch expanze a diverzitu názorů.
Jednotlivci pak meetupy pomohly uvědomit si své předsudky a zjistit, jak s nimi aktivně pracovat a jak je eliminovat, a tím posilnit své silné stránky.

Silnými stránkami se také zabýval druhý meetup, který naopak ukázal, jak prezentovat své silné stránky v prostředí internetu, jak vystupovat na sociálních sítích tak, aby se jedinec cítil přirozeně a nepasoval svou osobnost do role, která mu není vlastní.

bedna meetupy

Pár tipů, co jsme si odnesli z meetupu:

Chcete inkluzi a diverzitu dostat do vašeho firemního prostředí? Mrkněte na Dive-in karty, které vám v tom pomohou.

Pokud toužíte zjistit, jaké jsou vaše silné stránky a jak je rozvíjet, mrkněte na Gallup test, který vám to umožní.

bedna logo bez pozadiBE-DNA, moderní HR marketingová společnost, která pomáhá utvářet nejen firemní identitu, ale také osobní brand a rozvíjet potenciál lidí v tomto směru, pro nás sepsala tento článek jako předzvěst dvou meetupů věnujících se tématu nevědomých předsudků, silných stránek a osobního brandingu.

Odběr nových článků

Vyplňte svůj email a přihlaste se k odběru nových projektů.

(Zasíláme nepravidelně)