Jsi mediorní datový analytik, který se chce rozvíjet a má zájem o dlouhodobou spolupráci?

Spolupráce na HPP/IČO dle preference a jedná se o hybridní model spolupráce Praha nebo Ostrava (4 dny onsite, 1 den HO).

Informace o projektu

  • Práce s daty (online i offline) - potřebujeme lépe rozumět e- businessu a našim zákazníkům přes dostupná online data (Google Analytics, Meta, Ads…), ale i data z interních zdrojů
  • Analytika - potřebujeme lépe identifikovat markanty a anomálie v datech, změny v trendech, aby nám neutíkal business, a to především díky pokročilé webové analytice propojené s interními daty
  • Kauzalita - potřebujeme umět si odpovědět na otázky proč, Tj. rozumět příčinným souvislostem na základě toho, co nám data napovídají a dávat tak podněty ke zlepšení našeho e-commerce businessu
  • Manažerská podpora rozhodování - potřebujeme parťáka, který nám pomůže s konsolidací a přípravou manažerských přehledů potřebných pro kvalitnější a rychlejší rozhodování a při řízení změn, vyhodnocování P&L aktivit a projektů, vyhodnocování KPIs a forecastingu
  • Rozvoj e-commerce - potřebujeme taky parťáka do týmu, kterého baví e-commerce a kromě datové analytiky nám pomůže s rozvojem e-shopu jako takového

Co Tě čeká

  • Konsolidace dat a stavba reportů z různých zdrojů (především z Google Analytics, Mety, Ads a dalších online zdrojů, ale i z interního ERP systému...) a jejich automatizace
  • Analýza dat s fokusem na hledání a vysvětlování kořenových příčin, hledání příležitostí, které posunou náš e-business nebo kde je nevyužitý potenciál, identifikace anomálií v datech (extrémy, highlighty, rizika, synergie), práce s trendy
  • Vyhodnocování online obchodních, rozvojových a marketingových aktivit, jejich P&L a dopadů do plnění KPIs
  • Automatizace pravidelných reportů pro sledování klíčových e-commerce KPIs, trendů a také pro forecasting
  • Rádi tě zapojíme do rozvojových věcí kolem e-shopu (inovace, optimalizace, testování apod.)

Co potřebujeme

  • Praxe v oboru: 3 roky a více
  • Odborná zkušenost:
    • Baví tě svět e-commerce
    • Baví tě čísla, analyzovat a hledat příčiny a identifikovat příležitosti ke zlepšení a růstu
    • Baví tě spolupodílet se na rozvoji největšího B2B e-shopu v našem oboru (miliardové tržby v zemích V4)
    • Jsi týmový hráč, ale umíš pracovat samostatně
    • Jsi zodpovědný a umíš si užívat úspěch, ale také nést odpovědnost za chyby, ze kterých se umíš poučit
    • Jsme parta nadšenců a hledáme k sobě odborníka, ale i parťáka zároveň
  • Technologie:
    • Pokročilý Excel je tvůj kámoš
    • Umíš pracovat s daty z Google Analytics 4, Ads a z dalších online datových zdrojů a využívat přitom vhodných nástrojů (Big Query a Looker studio apod.) pro analýzu dat
    • Rozumíš principům fungování e-commerce, jak fungují e-shopy a obchodování na nich
    • Chceš si rozšířit i obzory v dalších online nástrojích - MS clarity, Luigis Box, Product Fruits, Ecomail
    • Prahneš po vědomostech, vzděláváš se, zajímají tě novinky a trendy z oblasti e-commerce a online datové analytiky
    • Zvládáš výborně češtinu nebo slovenštinu a k tomu se domluvíš anglicky, vyhledáš si a umíš pracovat s informačními zdroji v angličtině
    • 2 roky zkušeností s online datovou analytikou ve zmíněném rozsahu výše
  • Jazykové požadavky:
    • Čeština
    • Angličtina

Odměna

  • 80 000 - 100 000 /dle seniority

Co můžeme nabídnout

  • Férovou odměnu odpovídající tvým zkušenostem a znalostem
  • K tomu navíc atraktivní bonusovou složku vázanou na plnění KPIs e-commerce - čím lépe se nám bude dařit, tím více si odneseš domů, navíc vyplácenou na měsíční bázi
  • Super tým - jsme parta nadšenců, které e-commerce baví a kteří mají podporu od vedení společnosti a akcionářů, vzájemně se respektujeme a moc si nehrajeme na to, kdo je a není šéf, jedeme v tom prostě spolu
  • Být opravdu blízko změnám a mít možnost přímého vlivu na rozvoj velkého businessu
  • B2B business je naše DNA a tvoje příležitost se odlišit od standardního masového e-commerce businessu a profesně růst v části e-commerce (B2B), který zažívá boom (B2C dnes dělá každý, ale úspěšné B2B málokdo)
  • Spolupráci s odborníky, kteří jsou špičky ve svých oborech
  • Podporu ve vzdělávání a účasti na odborných konferencích
Štítky: AnalýzaIT analytikdataecommerce
Lucia ČigarskáMohu poradit?
Lucia Čigarská

 lucia.cigarska@principal.cz
  +421 950 627 301

logo pe green

Zaujala Tě tato pozice?

Vyplňte prosím jméno

Bez vaší emailové adresy Vás nebudeme moci kontaktovat

Vyplňte prosím váše telefonní číslo

Je třeba přiložit Váš životopis ve wordu nebo pdf

.docx, .doc, .pdf

pole musí obsahovat odkaz na váš profil na linkedin

Doporučujeme nám připsat pár slov.

Prosíme, toto políčku zaškrtněte

Prosíme, toto políčku zaškrtněte

(*) - povinná pole

Odběr nových projektů

Vyplňte svůj email a přihlaste se k odběru nových projektů.

(Zasíláme nepravidelně)