Datový analytik pro e-commerce
Ihned
Praha HPP/IČO Dlouhodobá spolupráce 80 000 - 100 000 /dle seniority
Jsi mediorní datový analytik, který se chce rozvíjet a má zájem o dlouhodobou spolupráci?
Spolupráce na HPP/IČO dle preference a jedná se o hybridní model spolupráce Praha nebo Ostrava (4 dny onsite, 1 den HO).
Informace o projektu
- Práce s daty (online i offline) - potřebujeme lépe rozumět e- businessu a našim zákazníkům přes dostupná online data (Google Analytics, Meta, Ads…), ale i data z interních zdrojů
- Analytika - potřebujeme lépe identifikovat markanty a anomálie v datech, změny v trendech, aby nám neutíkal business, a to především díky pokročilé webové analytice propojené s interními daty
- Kauzalita - potřebujeme umět si odpovědět na otázky proč, Tj. rozumět příčinným souvislostem na základě toho, co nám data napovídají a dávat tak podněty ke zlepšení našeho e-commerce businessu
- Manažerská podpora rozhodování - potřebujeme parťáka, který nám pomůže s konsolidací a přípravou manažerských přehledů potřebných pro kvalitnější a rychlejší rozhodování a při řízení změn, vyhodnocování P&L aktivit a projektů, vyhodnocování KPIs a forecastingu
- Rozvoj e-commerce - potřebujeme taky parťáka do týmu, kterého baví e-commerce a kromě datové analytiky nám pomůže s rozvojem e-shopu jako takového
Co Tě čeká
- Konsolidace dat a stavba reportů z různých zdrojů (především z Google Analytics, Mety, Ads a dalších online zdrojů, ale i z interního ERP systému...) a jejich automatizace
- Analýza dat s fokusem na hledání a vysvětlování kořenových příčin, hledání příležitostí, které posunou náš e-business nebo kde je nevyužitý potenciál, identifikace anomálií v datech (extrémy, highlighty, rizika, synergie), práce s trendy
- Vyhodnocování online obchodních, rozvojových a marketingových aktivit, jejich P&L a dopadů do plnění KPIs
- Automatizace pravidelných reportů pro sledování klíčových e-commerce KPIs, trendů a také pro forecasting
- Rádi tě zapojíme do rozvojových věcí kolem e-shopu (inovace, optimalizace, testování apod.)
Co potřebujeme
- Praxe v oboru: 3 roky a více
- Odborná zkušenost:
- Baví tě svět e-commerce
- Baví tě čísla, analyzovat a hledat příčiny a identifikovat příležitosti ke zlepšení a růstu
- Baví tě spolupodílet se na rozvoji největšího B2B e-shopu v našem oboru (miliardové tržby v zemích V4)
- Jsi týmový hráč, ale umíš pracovat samostatně
- Jsi zodpovědný a umíš si užívat úspěch, ale také nést odpovědnost za chyby, ze kterých se umíš poučit
- Jsme parta nadšenců a hledáme k sobě odborníka, ale i parťáka zároveň
- Technologie:
- Pokročilý Excel je tvůj kámoš
- Umíš pracovat s daty z Google Analytics 4, Ads a z dalších online datových zdrojů a využívat přitom vhodných nástrojů (Big Query a Looker studio apod.) pro analýzu dat
- Rozumíš principům fungování e-commerce, jak fungují e-shopy a obchodování na nich
- Chceš si rozšířit i obzory v dalších online nástrojích - MS clarity, Luigis Box, Product Fruits, Ecomail
- Prahneš po vědomostech, vzděláváš se, zajímají tě novinky a trendy z oblasti e-commerce a online datové analytiky
- Zvládáš výborně češtinu nebo slovenštinu a k tomu se domluvíš anglicky, vyhledáš si a umíš pracovat s informačními zdroji v angličtině
- 2 roky zkušeností s online datovou analytikou ve zmíněném rozsahu výše
- Jazykové požadavky:
- Čeština
- Angličtina
Odměna
- 80 000 - 100 000 /dle seniority
Co můžeme nabídnout
- Férovou odměnu odpovídající tvým zkušenostem a znalostem
- K tomu navíc atraktivní bonusovou složku vázanou na plnění KPIs e-commerce - čím lépe se nám bude dařit, tím více si odneseš domů, navíc vyplácenou na měsíční bázi
- Super tým - jsme parta nadšenců, které e-commerce baví a kteří mají podporu od vedení společnosti a akcionářů, vzájemně se respektujeme a moc si nehrajeme na to, kdo je a není šéf, jedeme v tom prostě spolu
- Být opravdu blízko změnám a mít možnost přímého vlivu na rozvoj velkého businessu
- B2B business je naše DNA a tvoje příležitost se odlišit od standardního masového e-commerce businessu a profesně růst v části e-commerce (B2B), který zažívá boom (B2C dnes dělá každý, ale úspěšné B2B málokdo)
- Spolupráci s odborníky, kteří jsou špičky ve svých oborech
- Podporu ve vzdělávání a účasti na odborných konferencích