×

Varování

JUser: :_load: Nelze nahrát uživatele s ID: 520

Ve středu v podvečer byl naším hostem zkušený Honza Frič z kreativní agentury "Whisper", jež se specializuje na komunikaci technologických a telekomunikačních firem.

Meetup se hned po úvodním slovu plynule změnil v networkingovou aktivitu, v níž se diskutovalo nejen širokospektrální využití virtuální reality, ale také její psychické a fyzické důsledky. V průběhu diskuzí si jednotlivci "osahali" a projeli se v elektromobilu Škoda Vision E, který byl poprvé představen na "Shanghai motor show" a následně objel svět. Dále jsme si mohli také vyzkoušet různé modely brýlí a doplňkových ovladačů, které jsou na trhu dostupné a ne vždy "obyčejným smrtelníkům" cenově dostupné. 

Jak uvedla jedna z účastnic, takové meetupy mohou mít i terapeutické učely: "Pro mě bylo rozhodně skvělým zážitkem, když jsem mohla v showroomu na Staromáku  beztrestně rozmlátit auto!"

Honza Frič pak završil příjemný večer prezentací o současných trendech ve VR a jejím budoucím vývoji, kterou představil mimo jiné i na mezinárodním festivalu Comics salon v Bratislavě.